Thursday, 21 August 2014

Istimewanya ESP Shaklee Untuk Kita

Istimewanya ESP Shaklee Untuk Kita

Salam semua , teruja dan tak sabar nak share mengenai ESP shaklee ni. Sebab apa ? sebab saya dah jatuh cinta dengan ESP shaklee.Siapa pernah mencubanya pasti teruja seperti saya juga :) . 




Kenali ESP Shaklee.
Energizing Soy Protein (ESP) adalah protien dari soya yang bermutu tinggi.Diproses mengunakan suhu rendah untuk menjaga kualiti protien dalam kacang soya.1 Tin ESP(850g) dihasilkan dari 30kg kacang soya yang bermutu tinggi.

Istimewanya ESP dengan soya yang lain.

  • Selamat dari risiko toksin kerana ia dihasilkan dari Soya Non-GMO
  • Kaya dengan 4 sumbermineral dan 5 sumber vitamin
  • 9 Asid amino yang penting untuk fungsi badan kita
  • untuk memelihara kandungan isoflavone, Ia di proses menggunakan air .
  • Tanpa Kolestrol dan rendah lemak
  • 30 Kg kacang soya untuk 1 tin 850g
Siapa perlukan ESP ?
  • Istimewa untuk ibu
    • Badan kekal cergas , bertenaga kulit makin cantik :) 
  • Istimewa yang ingin kuruskan badan 
    • ESP memberikan anda rasa lebih kenyang dalam masa yang lama.
  • Istimewa untuk ibu menyusu
    • Perbanyakkan dan kekalkan susu badan dengan gabungan ambil air putih yang cukup dan pam secara teratur.
  • Istimewa untuk pesakit kencing manis
    • ESP punyai indeks glisemik yang rendah, ini membantu lambatkan glukosa dalam darah dan bantu kawal paras glukosa juga.
  • Istimewa untuk kecantikan kulit 
    • ESP amat membantu untuk penjagaan kulit kita supaya lebih cantik ,halus,berseri-seri.
  • Istimewa juga untuk lelaki , wanita , warga tua , muda , ibu mengandung , ibu menyusu , pesakit diabetis , selepas bersalin , kesuburan, kecantikan, ibu berpantang , berdiet , ingin bertenaga.
Istimewanya ESP untuk kita :- 

  1. Awet Muda
  2. Membekalkan tenaga
  3. Baik untuk hormon
  4. Merangsang pembetukan semula kulit dan otot
  5. Mepercepatkan sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut
  6. Membaiki masalah rambut
  7. Mebina Otot, kuku , rambut , darah , organ , kulit dan lain-lain
  8. Mencegah insomnia
  9. Membaiki Pigmentasi
  10. Mendorong seksual dan rangsangan
  11. Membaiki Masalah kedutan dan kesan tua
  12. Membaiki memori
  13. Mencegah tekanan
  14. Mencegah Migrain
  15. Agen Anti penuaan 
  16. Kembalikan kepejalan otot
  17. Bantu rendahkan pasaras kolestrol
  18. Mencegah risiko sakit jantung
  19. Baiki Masalah rambut daripada cepat beruban
  20. Membantu pengeluaran susu ibu
  21. Membantu penyembuhan luka selepas bersalin
  22. Mencantikkan kulit


Erhmmm banyakkan keistimewaan ESP ni untuk kita .. berbaloii-baloiii dengan hanya 1 tin ni... boleh kongsi 1 family lagi .

Alhamdulillah ramai yang ulang order ESP shaklee dengan saya untuk pelbagai kegunaan.Nampaknya mereka juga telah jatuh cinta dengan ESP shaklee macam saya.hanya dengan 1 tin badan kembali segar ,cantik , dan membantu kita membaiki masalah2 dalaman juga, kan bagus kalau kita cantik dari luaran dan dalaman.Impian setiap wanitakan tak nafikan juga lelaki pun titik beratkan hal ini.Suami saya juga sukakn ESP shaklee, kalau buat ais blend pasti suami saya campurkan sesudu ESP , sesudu je tak banyak pun.sesudu sehari pun boleh membuatkan kita cantik dan sihat.Ekzema kami pun dah makin berkurangan. Saya juga amalakan ESP semasa hamil,Soya tanpa GMO kan .. Nak beli soya kat luar risau sebab ada GMo nanti takut kulit anak ekzema juga.jadi ESP shaklee adalah terbaik dan selamat untuk semua. In Shaa Allah.

Jom dapatkan segera dengan saya ESP anda :- 


CALL / SMS / WHASSAP : 017 305 3031
FANPAGE : butiksihatcomel
FACEBOOK : Aizah Azlem

Pakej : 
Tips-tips menarik 
konsuktasi sepanjang masa

hubungi saya dapatkan yang terbaik :)


0 comments:

Post a Comment