Thursday, 12 March 2015

Kenapa Isteri lebih power Daripada Suami ?

Kenapa Isteri lebih power Daripada Suami ?

Assalamualikum semua suami isteri, semoga kita dalam keadaan sihat dan bahagia. Tajuk Hot kita hari ini, Isteri lebih power Daripada Suami.Isteri sudah senyum lebar sampai ke telinga dah tu, ke suami pulak jeling tidak puas hati? 

sebelum tu, jom tonton video ini,
Isteri sama tak situasi begini? Suami betul tak anda macam tu? 
saya dan suami dah khatam video ni,kami tergelak sama-sama :)

Jawapannya wanita insan istimewa.

dah tonton video di atas? apa difikiran kita? 
isteri : banyak betul tu.. tapi adalah sikit tak serupa..
Suami : iyekew? 

hehehe... lawak je.. 

beginilah kami isteri, terasa kebahagian walaupun penat menguruskan segala.
Kadang-kadang badan penat sehingga tertidur sambil duduk tersenguk-senguk sabil memangku anak tapi tersenyum bahagia kerana orang tersayang ada bersama kami.



baca ini, ustaz azhar idrus pun coretkan sajak khas untuk isteri dalam bahasa terengganu la yew :-



Hebatnya orang perempuan

ooo orang puang … mung bangung pagi ,
mung gerok suami , mung ajok suami berjemooh ,
mung jd makmung , mung masok ,
mung gosok baju suami , mung sedie kasut stokeng untuk suami ,
mung kuca tea ,
mung ato suami ke pitu pago ,
mung cium tangang ye …
mung mitok maah …
mung dok rehak …
mung basoh baju pulok ,
mung pon lipak baju ,
mung kene tunggu van ikang pulok ,
mung beli laok maok ,
mung masok pulok ,
mung siang ikang ,
mung potong sayor ,
mung ggoreng …
mung letih …
mung dok rehak …
tengohari ,
anok anok balik ,
anok tu lepo beg ngate ,
mung sabo ,
anok tu wak bising ,
mung redho ,
anok tu wak hhanya ,
mung senyum ,
anok tu nangih ,
mung tetak manih …
mung taboh …
mung dok rehak g …
mung hidang makang tengohari ke anok , mung tukang suap ,
mung tukang basuh ,
mung tukang lap ,
mung tukang kkemah … sapa petang …
mung dok rehak …
suami pulok balek ,
mung belari cium tangang ye ,
mung mitok maah ,
mung hidang ke dye minung petang ,
mung bagi senyumang ke ye ,
mung hiborkang ati ye … mung letih …
mung nyando tepi meseng nyo …
garib tibe ,
mung ajok suami g ddengo kuliah ,
mung sedie juboh suami ,
mung sarong ppioh suami,
mung hiborkang lagi ,
lagi dan lagi …
malang tibe ,
mung jd permaysuri ,
mung bahagiakan suami ,
mung jd bidadari … dengan jalan ninglah
mung akang dapak syurge …

Hebatnya isteri .
Jadi hargailah diri kita , hargai badan kita yang sentiasa rasa letih, anak-anak dan suami masih perlukan kita dalam urusan kehidupan.Usah di abaikan kesihatan luaran dan lagi penting dalaman.

Terima kasih juga pada suami kita kan.. banyak bantu kita jugak.. hehehe

 PESANAN CINTA

 Suami, hargailah isteri anda. 
 Isteri hargailah suami 
"Emak Yg Sibuk Jaga Anak Pun Mampu Buat Bisnes"

Mungkin Anda Juga Meminati :-



CALL / SMS / WHASSAP : 017 305 3031
FANPAGE : butiksihatcomel
FACEBOOK : Aizah Azlem

Pakej : 
Tips-tips menarik 
konsuktasi sepanjang masa

hubungi saya dapatkan yang terbaik :)  

Kawasan COD 

Bandar Seri Putra - Bangi , Putra Makhota , KLCC , KTM Mid Velly , KTM Seputeh , KTM Salak Selatan , KTM Bandar Tasik Selatan , KTM Serdang, KTM Kajang , KTM UKM , KTM Kajang ,


1 comment: