Saturday, 13 June 2015

Jangan Pandang Aku Sebelah Mata Kerana Aku Surirumah Tangga

Assalamualaikum semua surirumah tangga :) . Surirumah tangga juga adalah satu kerjaya, dan kerjaya ini di idamkan majoriti kaum ibu. "Jangan Pandang Aku Sebelah Mata" haa.. terus teringat lagu Anita Sarawak kan.

       " BERBANGGALAH ANDA MENJADI SURIRUMAH TANGGA SEPENUH MASA"

  • Boleh mendidik anak dari kecil sendiri
  • Boleh lihat perkembangan anak-anak di depan mata 
  • Boleh kita ajar anak-anak kita 100% cara kita sendiri
  • Boleh memasak untuk suami dan anak-anak yang sedap-sedap
  • Boleh merancang apa-apa aktiviti tanpa memikirkan jadual kerja 
  • Boleh tumpukan perhatian penjagaan rumah tangga.
Dan banyak lagi.

Tahu tak ? majoriti kami yang bekerja ini, berimpian menjadi surirumah tangga macam anda? Menjadi surirumah yang berjaya, berjaya mendidik anak-anak, berjaya dalam menjaga keperluan suami, berjaya dalam memajukan diri sendiri. memajukan diri sendiri ? macam mana ?

SAKSIKAN DAHULU VIDEO BARISAN SURIRUMAH TANGGA YANG BERJAYA INI ! RUGI TAK TENGOK



YA ! di antara barisan wanita di atas adalah surirumah tangga yang mengorak langkah untuk berjaya dan terbukti meraka mampu berjaya walaupun kerja tetap mereka ialah hanya surirumah tanga dan boleh jadi jutawan.Hebatkan ?


Jangan Pandang Aku Sebelah Mata Kerana Aku Surirumah Tangga


Pernah tak alami situasi ini ? 

Mak cik saudara : Awak ni , belajar tinggi-tinggi , tapi jadi surirumah je? kenapa tak kerja? 
                Kita : tak pelah mak cik , surirumah pun kerjaya
Mak cik saudara: kerjaya apa? tak de gaji pun.penat mak hang bayaq belajar dulu.
                kita: terkedu, terasa hati :( 
Mak cik Saudara: hah carilah keje, boleh jugak bagi duit kat mak ayah ko tu ha... walaupun sikit.

Dalam hati kita :: bukan tak nak kerja tapi dalam masa sama kita nak jaga juga anak kita. suami kita kata jaga anak sendiri, jangan hantar orang lain jaga!  

Jangan stress , jangan down bila orang kata cam tu... tenangkan diri . jom mencorak langkah baru walaupun hanya suri rumah.

Sebenarnya ! kita mampu memulakan langkah baru , surirumah sepenuh masa dan bekerja di masa terluang kita. 

Macam mana ? Kita boleh bantu kewangan suami kita, mak ayah kita walaupun kita surirumah tangga tau. 
kita boleh membuat berniaga kecil-kecilan dahulu. Pertama terdetik ? tiada modal besar kan ?

jangan risau Shaklee menawarkan yang terbaik untuk semua golongan.termasuk anda. suri rumah tangga..tak pandai tak pe,, kami adakan kelas dan group yang membantu :)

jom kita bersama menuju kejayaan bersama mereka...Buktikan surirumah pun mampu berjaya..

                HUBUNGI SAYA NORAIZAH MOHD 017 305 3031


   Noraizah bt mohd ,No ID 1065015   
 CALL / SMS / WHASSAP : 017 305 3031
FANPAGE : butiksihatcomel
FACEBOOK : Aizah Azlem
- See more at: http://butiksihatcomel.blogspot.com/2015/06/jangan-buang-akar-sayur-yang-boleh-di.html#sthash.l6qSNvmg.dpuf.

 


0 comments:

Post a Comment