Friday, 3 July 2015

Penapis Air Shaklee Termurah, Selamat Dan Terbaik Setanding Yang Mahal

Assalamualaikum semua , Ramai yang tidak tahu, sebenarnya shaklee juga ada penapis air yang istimewa setanding penapis air yang mahal-mahal yang selalu yang digembar gemburkan tu. Penapis Air shaklee ini namanya Get Clean® Water Pitcher . Terlalu banyak keistimewaannya berbanding penapis air yang lain.


Istimewanya Penapis Air Shaklee ini :-

Get Clean water Hasilkan air yang lebih bersih dan sihat  berbanding penapisan air yang lain kerana , get clen water ini blok karbon yang padu untuk menapis air dan tapis bahan-bahan yang merbahaya termasuk 99.9% plumbum. haaa memang terjamin keselamatan nya kan.

Menandingi Jenama termuka yang lain , yang mahal-mahal tu . 

Haa tak percaya ? tengok ni ! air berkarat macam karat besi tu pun boleh jadi clear .. 


Haaa Teruja Kannn .......

Sekarang ni musim orang duk tanya pasal Ph Penapis air , sebab nak yang terbaik . haa jangan tak tau , penapis air shaklee ni ph nya hampir dengan air zam-zam tau .
mana bukti ? tanpa bukti susahla kan orang nak percaya .. nah saya buktikan di bawah ni :-





 Haaaa , dah terbukti , terang tak yah nak bersuluh-suluh kan . Teruja , dengan harga tidak sampai beribu-ribu ,kita boleh nikmati air yang selamat ,bersih , ph tinggi.  setengahnya gelarkan penapis air ini sebagai penapis air bajet .


 Istimewanya lagi berbanding yang lain :-

  •     Disahkan berkesan mengurangkan plumbum, merkuri, kadmium dan bahan-bahan cemar lain di samping mengekalkan kandungan mineral air yang bermanfaat!
  •     Disahkan berkesan mengurangkan klorin, oleh yang demikian ia dapat membantu mengurangkan ancaman kesihatan akibat bahan sampingan klorin!
  •     Disahkan berupaya menapis 303 liter (80 gelen) air - dua kali ganda lebih banyak berbanding    jenama terkemuka.
  •     Jag air pertama yang dilengkapi sistem penapisan blok karbon isian semula

Pemilihan Penapisan air shaklee adalah satu pilihan yang bijah kerana :- 

1) Murah Berbanding penapis air yang lain
2) Hanya berapa sen bagi satu liter air
3)Air rasa lebih sedap dan lebih sihat
4) jag penapisan pertama yang tidak payah menggunakan eletrik, jadi kemana sahaja kita boleh bawanya.
5) Menjimatkan kos.


4 Keunikan Penapisan Air Shaklee - Get Clean :-

1) Selamat
Penapis air ini akan menapis dan mengurangkan bahan cemar yang mungkin berbahaya ada dalam air paip.

2) Pintar
Hanya beberapa sen seliter , kita bole hdapat air yang berPH tinggi . selain itu , warga malaysia suka membazir, sanggup membeli air mineral berkotak-kotak membuat stok , terfikirkah dengan hanya sekali beli ini, tak payah lagi beli air mineral, hanya erlu tapis dan minum.

kebiasaanya , jika tinggal di rumah sewa, penyewa liat sikit nak beli penapis air , sebab rumah orang kan ? tp jangan risau lagi , penapis air shaklee membantu anda . tak payah install pun , senang . ke mana -mana pun boleh guna ,nak bawak balik kampung pun boleh , pergi bercuti juga boleh untuk pastikan sentiasa air selamat.



3) Berkuasa TInggi .
haa bukan yang beribu je ada berkuasa tinggi, kami pun berkuasa tinggi . kita boleh dapat air bersih sentiasa , menghasilkan 303 liter (80 gelen) air daripada setiap blok penapis - dua kali ganda lebih banyak berbanding jenama terkenal. Malah, jag ini berupaya mengurangkan bahan cemar dalam air yang boleh memudaratkan kesihatan anda.

4) Mesra Alam
Pelihara kesejahteraan alam sekitar , gunakan jag air dengan sistem penapis blok karbon isian semula yang pertama di dunia. Cara ini boleh  bantu kurangkan timbunan sampah. Malah, setiap penapis diperbuat daripada arang tempurung kelapa yang tahan lasak dan mesra alam sekitar

Haa Menarik sangat . 

Jom tengok betapa bestnya mereka yang dah menggunakan penapis air shaklee ini :- 






Oleh tu saya amat sarankan penggunaan penapis air ini , lihat sahaja kelebihan-kelebihan yang ada , jagalah kesihatan kita sekarang untuk masa yang panjang .bak kata-kata, " buat apa beli barang kelengkapan rumah yang lain mahal-mahal , tapi air kita minum , makan berkeladak dan tidak sihat " . Dengan Keadaan alam yang semakin banyak tercemar ini , sudah tentu air juga banyak tercemar kerana  terdapatnya pengaliran air -air ke tangki rumah kita . seorang luahan ibu ini  :- 

                                             

                                  Atasi segera Terus hubungi Saya :- 

                                                    CALL / SMS / WHASSAP : 017 305 3031
FANPAGE : butiksihatcomel
FACEBOOK : Aizah Azlem




0 comments:

Post a Comment