Allah Datang Saat Diuji Buatkan Kita Bangkit

Hidup Mana tiada ombak ganas ?
hidup mana yang tiada onak dan duri
Hidup mana tiada dugaan dan cabaran
.
.
Dan segalanya pasti ada hikmah dan mengajar kita erti kehidupan yang semakin mencabar . tidak kira apa bidang sekali pun tiada jalan pintas untuk berjaya yang berkekalan . dan kejayaan kita pula membawa kita lebih dekat dengan Allah . itu yang sebenarnya yang kita nak kan . Berjaya di dunia akhirat .
.
.
Dunia yang berbeza , kerja di office dan kerja dirumah , masing-masing ada kelebihannya. rezeki itu tak pernah tiada . kerana rezeki hak milik Allah.
.
.
Dulu masa saya ingin resign ada hamba Allah ini sampaikan dekat mak. " eyh nak berenti kerja? duk rumah? elehh baik tak payah pergi belajar dulu tinggi-tinggi last duk dapur. macam anak aku sampai spm je, duk dapur juga. " makan dalam jugak dengan kata-kata ni bila mak sampaikan dekat saya . saya kata , " mak rezeki itu milik Allah, apa pun kita lakukan pasti ada rezeki, saya berhenti bukan berhenti kosong mak, tapi saya berbisnes shaklee, salahlah anggapan dia pasal pelajaran, engineer belajar oversea pun resign mak sebab nak bershaklee dan saya tak pernah skip bagi duit dekat mak sejak saya bershaklee bukan nak riak tapi nak jelaskan keadaan sekarang. dan saya sentiasa topup vitamin untuk mak dan ayah.   ." -- masa ni nangis dalam hati ok takpelah Allah tahu niat saya.
Saya Ambil kata-kata perli ni sebagai penguat semangat saya .yang penting suami sokong saya , last mak dan ayah juga sokong saya . Alhamdulillah.
.
.
kadang-kadang stress juga biasalah bila berniaga bukan setiap hari orang berpusu-pusu tapi Alhamdulillah rezeki sentiasa ada setiap bulan . dan paling penting saya menjaga anak-anak saya dihadapan mata , sambut suami pulang dari kerja bukan macam dulu suami tunggu saya sejam di stesen ktm bangi nak balik sama-sama.

segalanya berhikmah, segalanya pasti ada jalan terbaik , segalanya bermula dari kita yang ingin berjaya walau dalam apa bidang sekali pun . dan saya memilih shaklee kerana dalam masa yang sama ingin membantu semua insan memiliki kesihatan yang baik dan seterusnya saya juga boleh melakarkan kejayaan seperti jutawan shaklee yang lain ..

USAH GENTAR SAAT KITA DIUJI
KERANA IA MEMBUATKAN KITA TAMBAH KUAT .

kalau korang nak beli shaklee, berbisnes shaklee. saya berbesar hati jika korang hubungi saya . ni no contact saya 017 305 3031

#tsunamishaklee #redahje #ptstim9

0 comments:

Post a Comment

PALING LARIS

PALING LARIS

PALING SUKA INI

PALING SUKA INI

FIRST AID DI RUMAH

FIRST AID DI RUMAH

Pengedar Shaklee Bandar Seri Putra

Pengedar Shaklee Bandar Seri Putra, Pengedar Shaklee Bukit Mahkota, Pengedar Shaklee Nilai, Pengedar Shaklee Bangi Lama, Pengedar Shaklee Teras Jernang , Pengedar Shaklee Malaysia, Stokis Shaklee

Terima kasih datang lagi

Aizah Azlem. Powered by Blogger.

Google+ Followers

Find Us On Facebook

Pengedar Shaklee Malaysia

Pengedar Shaklee Bandar Seri Putra, Bangi, Pengedar Shaklee Bukit Mahkota,Bangi, Pengedar Shaklee Impian Putra,Bangi, Pengedar Shaklee Bangi Lama, Pengedar Shaklee Bangi, Pengedar Shaklee Bandar Baru Bangi, Pengedar Shaklee kajang, & Pengedar Shaklee Nilai Impian,Nilai, Pengedar Shaklee Kampung Bahagia, Bangi , Pengedar Shaklee Nilai , Pengedar Shaklee Nilai Impian , Pengedar Shaklee Nilai 3 , Pengedar Shaklee Seksyen 7, Bangi, Pengedar Shaklee Seksyen 2, Bangi , Pengedar Shaklee Seksyen 1, Bangi , Pengedar Shaklee Seksyen 8, Bangi , Pengedar Shaklee Seksyen 3, Bangi , Pengedar Shaklee Seksyen 4, Bangi , Pengedar Shaklee Seksyen 5, Bangi , Pengedar Shaklee Bangi Avenue . Pengedar Shaklee Banyan Close , Pengedar Shaklee KUIS . Pengedar Shaklee Putra Hills Residency , Pengedar Bangi Desaria Nilai , Pengedar Shaklee bandar Puteri Bangi , Pengedar Shaklee Rinching Hilir Bangi , Pengedar Shaklee Bangi Indah , Pengedar Shaklee Kampung Bangi , Pengedar Shaklee Taman Bangi Villa , Pengedar Shaklee Komuter Bangi , Pengedar Shaklee Kampung Sungai Buah , Pengedar Shaklee Anjung Suasana , Pengedar Shaklee Southville City ,

Contact Form

Name

Email *

Message *

Ad Banner

Ad Banner
Breaking News

300x250 AD TOP

Gallery

Ewy!

http://picasion.com/

Facebook