Saturday, 17 September 2016

Ekzema Sejak Bayi Semakin Pulih

MASALAH EKZEMA AIZAH SEMAKIN OK
===============================
EKZEMA.. ? Macam-macam jenis ekzema ada kan.. aizah ni jenis kulit sensitif.. kadang keluar di panas terik , badan cepat merah-merah.. ni sejak baby . Memang payah la.. dulu nak kemana je mak bekalkan payung. Aduhai.. kadang tak buat keluar pun payung.. malas nak guna.. redah aje. Lepas tu erhmm terimalah hadiah ekzema nya.. hehe..

Mak kata aizah mmg macam ni, badan sgt sensitif,sejak umur 2 hari mak dah bawak ke klinik cek kulit. Haa.. ingat lagi doktor cheyrian (india doktor ni)baik sangat sampai dah ada anak pun masih ke klinik dia.. masa preggy nuha.. haaa kira 28 tahun saya pergi klinik dia ..28 tahun dia rekod masalah saya .. hehe..
Tapi sekarang klinik tu dah tutup dan bertukar ke lain.. sedih pun ya.. cari2 tak jumpa.. kalau ada sapa kenal klinik cheryan kat tanjung kuala trg dulu.. inform.saya tau..

ALHAMDULILLAH sekarang pun ekzema makin kurang dah sejak saya amalkan set ekzema shaklee ni.. syukur sangat... saya consisten amik vita c.. esp.. meal shakes .. pada permulaannya selepas tu saya beli pulak basic h utk mandian .. sekarang dah jarang dah kena ekzema walaupun keluar waktu panas terik..

Korang pun ada masalah ekzema ke?
Meh wasap Aizah Azlem 

🍃📲 017 305 3031
🍃📲 017 305 3031
🍃📲 017 305 3031

#tsunamishaklee #redahje #ptstim9

0 comments:

Post a Comment