Saturday, 17 September 2016

Utusan Dari Orlando, USA

TETIBA ADA NI DALAM PETI SURAT
------------------------------
UTUSAN DARI ORLANDO, US

Ya Allah teruja sangat.. rasa nak nangis pun ada.. tengok-tengok tunjuk kat asben.. terus tampal kat SOHO . Allahuakbar .

yang sangat berharga dan membangkitkan semangat ialah kata-kata master -master kita.. dan idola Adilah Manaf Celikvitamin kita pun ada tulis tu.. ya Allah tak terucap rasa kegembiraan dan nak berjaya juga...

RASANYA 20 ORG JE KAN dapatkan kad ni dr orlando... win sgt..

salam terima kasih dan sayang
master @lyna noh  master @zainul , master2  lain. ( tak leh nak tag la ) ni sedih ni . dan bonda...

0 comments:

Post a Comment