Wednesday, 9 November 2016

Detox Parasit Cara Membuang Cacing Dalam Badan


Orang dewasa pun ada #CACING
Bila Detox cacing keluar segumpal
jangan ingat kanak-kanak sahaja ada
.
P A R A S I T
.
umpama tetamu tak di undang ke dalam badan kita .
tau tak ? parasit ini dah la masuk dalam tubuh kita, makan pulak nutrien yang penting untuk badan kita.
lepas tu senang-senang je tinggalkan toksin yang tidak diperlukan
kepada badan kita
MEMANG TAK PATUT .


.
C A C I N G
.
ingat tak dulu-dulu , mak sokmo marah , jangan main pasir kotor tu masuk cacing . Habis tu dah besar macam ni lagu mana pula cacing pecah masuk ni?
.
u olss cacing ni boleh boleh santai-santai je masuk badan kita dengan cara kat bawah ni :-
* Mandi di tempat awam seperti kolam renang
* Masuk melalui haiwan-haiwan peliharaan
* Melalui sumber air minuman dan mandian
* Makan makanan yang tidak dimasak dengan sempurna
* Sayura yang tidak dibersih dengan betul
.
haa . berdebar-debar je kan , cacing ohh cacing . buat hidup tak tenang pulak .
C E K B A D A N K I T A .
ada tak nampak terang-terang ada pembiakan cacing tu .
.
-Badan lesu
- Stress
- Sering dalam keadaan 'blur'
- Kembung
- Alergi
- Masalah kulit
- Sakit otot dan sendi
- Gatal-gatal pada bahagaian sulit dan dubur
- Sugar Craving (teringin benda manis)
- Sukar tidur dan sukar bangun
- Masalah haid
.
Ada? kita perlu BUANG CACING TU dengan cara D E T O X .
satu kaedah nyahkan parasit dari badan dengan suplement Shaklee dengan diet yang bersesuaian.
.
BILA ? Mula kan di bulan purnama , sebab waktu ini cacing paling aktif , mengawan , bertelur . aishh geli pula kan .
.


bila cacing bermaharajalela dalam badan kita , kita nak sihat pun payah , makan makanan berkhasiat tapi still juga tak sihat. jadi penting sangat detox ini , untuk kembalikan badan kita sihat . bukan hanya untuk kurus sahaja.
.
jangan tunggu cacing makin banyak dalam badan kita .




.
hubungi aizah untuk B U A N G C A C I N G .
pakar #shaklee pro
---------------------
aizah azlem
017.305.3031
S A Y A J U A L S H A K L E E






0 comments:

Post a Comment