Detox Parasit Cara Membuang Cacing Dalam Badan


Orang dewasa pun ada #CACING
Bila Detox cacing keluar segumpal
jangan ingat kanak-kanak sahaja ada
.
P A R A S I T
.
umpama tetamu tak di undang ke dalam badan kita .
tau tak ? parasit ini dah la masuk dalam tubuh kita, makan pulak nutrien yang penting untuk badan kita.
lepas tu senang-senang je tinggalkan toksin yang tidak diperlukan
kepada badan kita
MEMANG TAK PATUT .


.
C A C I N G
.
ingat tak dulu-dulu , mak sokmo marah , jangan main pasir kotor tu masuk cacing . Habis tu dah besar macam ni lagu mana pula cacing pecah masuk ni?
.
u olss cacing ni boleh boleh santai-santai je masuk badan kita dengan cara kat bawah ni :-
* Mandi di tempat awam seperti kolam renang
* Masuk melalui haiwan-haiwan peliharaan
* Melalui sumber air minuman dan mandian
* Makan makanan yang tidak dimasak dengan sempurna
* Sayura yang tidak dibersih dengan betul
.
haa . berdebar-debar je kan , cacing ohh cacing . buat hidup tak tenang pulak .
C E K B A D A N K I T A .
ada tak nampak terang-terang ada pembiakan cacing tu .
.
-Badan lesu
- Stress
- Sering dalam keadaan 'blur'
- Kembung
- Alergi
- Masalah kulit
- Sakit otot dan sendi
- Gatal-gatal pada bahagaian sulit dan dubur
- Sugar Craving (teringin benda manis)
- Sukar tidur dan sukar bangun
- Masalah haid
.
Ada? kita perlu BUANG CACING TU dengan cara D E T O X .
satu kaedah nyahkan parasit dari badan dengan suplement Shaklee dengan diet yang bersesuaian.
.
BILA ? Mula kan di bulan purnama , sebab waktu ini cacing paling aktif , mengawan , bertelur . aishh geli pula kan .
.


bila cacing bermaharajalela dalam badan kita , kita nak sihat pun payah , makan makanan berkhasiat tapi still juga tak sihat. jadi penting sangat detox ini , untuk kembalikan badan kita sihat . bukan hanya untuk kurus sahaja.
.
jangan tunggu cacing makin banyak dalam badan kita .




.
hubungi aizah untuk B U A N G C A C I N G .
pakar #shaklee pro
---------------------
aizah azlem
017.305.3031
S A Y A J U A L S H A K L E E






0 comments:

Post a Comment

PALING LARIS

PALING LARIS

PALING SUKA INI

PALING SUKA INI

FIRST AID DI RUMAH

FIRST AID DI RUMAH

Pengedar Shaklee Bandar Seri Putra

Pengedar Shaklee Bandar Seri Putra, Pengedar Shaklee Bukit Mahkota, Pengedar Shaklee Nilai, Pengedar Shaklee Bangi Lama, Pengedar Shaklee Teras Jernang , Pengedar Shaklee Malaysia, Stokis Shaklee

Terima kasih datang lagi

Aizah Azlem. Powered by Blogger.

Google+ Followers

Find Us On Facebook

Pengedar Shaklee Malaysia

Pengedar Shaklee Bandar Seri Putra, Bangi, Pengedar Shaklee Bukit Mahkota,Bangi, Pengedar Shaklee Impian Putra,Bangi, Pengedar Shaklee Bangi Lama, Pengedar Shaklee Bangi, Pengedar Shaklee Bandar Baru Bangi, Pengedar Shaklee kajang, & Pengedar Shaklee Nilai Impian,Nilai, Pengedar Shaklee Kampung Bahagia, Bangi , Pengedar Shaklee Nilai , Pengedar Shaklee Nilai Impian , Pengedar Shaklee Nilai 3 , Pengedar Shaklee Seksyen 7, Bangi, Pengedar Shaklee Seksyen 2, Bangi , Pengedar Shaklee Seksyen 1, Bangi , Pengedar Shaklee Seksyen 8, Bangi , Pengedar Shaklee Seksyen 3, Bangi , Pengedar Shaklee Seksyen 4, Bangi , Pengedar Shaklee Seksyen 5, Bangi , Pengedar Shaklee Bangi Avenue . Pengedar Shaklee Banyan Close , Pengedar Shaklee KUIS . Pengedar Shaklee Putra Hills Residency , Pengedar Bangi Desaria Nilai , Pengedar Shaklee bandar Puteri Bangi , Pengedar Shaklee Rinching Hilir Bangi , Pengedar Shaklee Bangi Indah , Pengedar Shaklee Kampung Bangi , Pengedar Shaklee Taman Bangi Villa , Pengedar Shaklee Komuter Bangi , Pengedar Shaklee Kampung Sungai Buah , Pengedar Shaklee Anjung Suasana , Pengedar Shaklee Southville City ,

Contact Form

Name

Email *

Message *

Ad Banner

Ad Banner
Breaking News

300x250 AD TOP

Gallery

Ewy!

http://picasion.com/

Facebook