Vitamin kesihatan wanita Kesukaan saya

Assalamualikum gaiss , selamat berhari minggu .
.
Pukol berapa bangun pagi tadi tu, ada tak yang rasa malas nak bangun, tak larat bebenornya. hari cuti pulak tu ya.
.
dulu hakak pun macam tu juga , tak larat sebenarnya , lemau je badan ni macam biskut masuk angin tau. haa bayangkan u olss. 
.
tapi sekarang hakak dah berubah 360 darjah dah, walaupun wahm, hakak bangun pagi macam orang nak pergi kerja office , lepas tu dah tak sambung tidur dah , terus masuk bersilat office hakak ni. rutin setiap hari hakak tu.
.
perubahan yang ketara ni, bila hakak amalkan air penawar badan lemah-lemah ni , bukan ubat kuat gaiss. ni ha ESP kesayangan hakak ni. bagi hakak cergas sampai ke petang, kulit pun tegang tak kusam-kusam tau . tak tersekat diskala 6 kalau lalukan kain lycra pun.
.
Bersin awal pagi tu tabiat ke apa? kalau memang betul tabiat takpe la adik adik, tapi kalau ada sinus tu, memang ke sental sinus-sinus tu takut makan dalam. tu sebab hakak sokmo ambil vitamin c tu, bagusnya vitamin c shaklee ni macam-macam manfaat.
.
kalau orang perempuan ni kan , memang la ada keputihan tapikan tau tak keputihan ni ada yang jenis normal dan abnormal, baiklah cegah dulu sebelum diserang hendap oleh bakteria.tak mo tak mo. tu lah sebabnya alfalfa ni tak pernah hakak sisihkan dari hidup hakak. elok untuk peranakan kita bertindak bak kacip patimah u olss.
Alhamdulillah hakak memang ngam betul dengan ESP, Vitamin C dan alfalfa ni. " BADAN NAK PAKAI LAMA" kan .
.
ada yang berkenan ke tu, meh SMS/ WHATSAP hakak .
>>> 017.305.3031
in shaa Allah hakak akan bantu u olss.
pakar #shaklee pro
---------------------
 aizah azlem
 017.305.3031
butiksihatcomel
S A Y A J U A L S H A K L E E


0 comments:

Post a Comment

PALING LARIS

PALING LARIS

PALING SUKA INI

PALING SUKA INI

FIRST AID DI RUMAH

FIRST AID DI RUMAH

Pengedar Shaklee Bandar Seri Putra

Pengedar Shaklee Bandar Seri Putra, Pengedar Shaklee Bukit Mahkota, Pengedar Shaklee Nilai, Pengedar Shaklee Bangi Lama, Pengedar Shaklee Teras Jernang , Pengedar Shaklee Malaysia, Stokis Shaklee

Terima kasih datang lagi

Aizah Azlem. Powered by Blogger.

Google+ Followers

Find Us On Facebook

Pengedar Shaklee Malaysia

Pengedar Shaklee Bandar Seri Putra, Bangi, Pengedar Shaklee Bukit Mahkota,Bangi, Pengedar Shaklee Impian Putra,Bangi, Pengedar Shaklee Bangi Lama, Pengedar Shaklee Bangi, Pengedar Shaklee Bandar Baru Bangi, Pengedar Shaklee kajang, & Pengedar Shaklee Nilai Impian,Nilai, Pengedar Shaklee Kampung Bahagia, Bangi , Pengedar Shaklee Nilai , Pengedar Shaklee Nilai Impian , Pengedar Shaklee Nilai 3 , Pengedar Shaklee Seksyen 7, Bangi, Pengedar Shaklee Seksyen 2, Bangi , Pengedar Shaklee Seksyen 1, Bangi , Pengedar Shaklee Seksyen 8, Bangi , Pengedar Shaklee Seksyen 3, Bangi , Pengedar Shaklee Seksyen 4, Bangi , Pengedar Shaklee Seksyen 5, Bangi , Pengedar Shaklee Bangi Avenue . Pengedar Shaklee Banyan Close , Pengedar Shaklee KUIS . Pengedar Shaklee Putra Hills Residency , Pengedar Bangi Desaria Nilai , Pengedar Shaklee bandar Puteri Bangi , Pengedar Shaklee Rinching Hilir Bangi , Pengedar Shaklee Bangi Indah , Pengedar Shaklee Kampung Bangi , Pengedar Shaklee Taman Bangi Villa , Pengedar Shaklee Komuter Bangi , Pengedar Shaklee Kampung Sungai Buah , Pengedar Shaklee Anjung Suasana , Pengedar Shaklee Southville City ,

Contact Form

Name

Email *

Message *

Ad Banner

Ad Banner
Breaking News

300x250 AD TOP

Gallery

Ewy!

http://picasion.com/

Facebook