Wednesday, 16 November 2016

Vitamin Untuk Insan Tersayang

dua tiga kucing berlari
sarapan apa pagi ni ?
.
Assalamualaikum gaiss
tengah sarapan ke tu? cuba tengok dalam pinggan mangkuk kita ada makanan apa.

.

ada tak vitamin sekali tu gaiss?
vitamin tu penting walaupun kita rasa kita sihat sekarang dan kita nampak orang orang tersayang kita masih kuat. bukan ke
"MENCEGAH ITU LEBIH BAIK" 
.
sebab dari kata kata tu la hakak bekalkan #vitamin_shaklee untuk insan tersayang hakak. Alhamdulillah.
.
biasanya pagi-pagi sebelum cik cinta hakak ke kerja. hakak shake ESP. dan sekarang cik cinta hakak dah rutin ambil vitamin c dan Alfalfa . haa Alhamdulillah. untuk kesihatan dan tenaga sekaligus untuk kulit yang sihat
.
anak-anak syurga hakak ni pulak memang sokmo mintak vitamin c chewable tu . makan macam gula-gula je mereka ni. meal shakes macam biasa la letak dalam susu. semua ni untuk tingkatkan imunisasi dan elak sembelit anak tu.
.
tak lupa mak ,ayah , mak mertua dan nenek kat kampung tu kita terbangkan vitamin untuk kesihatan diusia emas ni. biasa aizah memang bekalkan yang wajib ostematrix , selain tu omega, Alfalfa dan Esp .
.
Alhamdulillah yang penting kita ikhtiar sihat untuk seisi keluarga kita.
keluarga sihat kita gembira . in shaa Allah.
bak kata pepatah lagi.
.
KITA BUKAN MEMBELI VITAMIN
TETAPI
KITA SEDANG MEMBELI KESIHATAN
KITA YANG SANGAT BERHARGA
.
jom sahabat sahabat aizah kita mulakan dengan
vitamin untuk memelihara kesihatan kita dan insan insan tersayang .
.
JOM MULAKAN DENGAN HUBUNGI Aizah Azlem .
untuk dapatkan "vitamin shaklee"
🍃 pakar #shaklee pro
---------------------
📲 017.305.3031
👩 aizah azlem
⌨ www.butiksihatcomel.com
⌨ www.ikhtiarsihat.com
S A Y A J U A L S H A K L E E

0 comments:

Post a Comment