Wednesday, 21 December 2016

Cara Atasi Gusi Bengkak Dan Nafas Berbau

Tet..tet.. Mesej masokk ..mesej masookkk..
.
Awal awal dah mesej hakak . tak sabar la tu kan nak crite.
.
BENGKAK GUSI DAH BAIK . dah boleh tidur malam dah. Nafas pun tak bau busuk macam dulu dah.. 
.
Alhamdulillah la kan... Awak puas hati. Hakak pun riang hati
.
Niat kita memang nak membantu pun
Bila kita dapat feedback positif dari mereka . hati kita riang.
Syukur pada Allah kan..
Inilah saya rasa bila saya dapat memuaskan hati mereka .
.
Ada tak yang rasa mcam aizah bila dapat bantu orang sihat?
.
Yang ada masalah sama macam hadik ni.
#GUSI_BENGKAK
#NAFAS_BERBAU
SELALU #SAKIT_GIGI
GOSOK GIGI SOKMO BERDARAH. 

No automatic alt text available.


.
Boleh mesej aizah .
Ku hukurkan tangan ingin membantumu.
017.305.3031

0 comments:

Post a Comment