Monday, 26 December 2016

Vitamin Kegemaran Anak Saya

Assalamualaikum semua .
buka sahaja kelopak mata, matanya melirik manja ke dapur .
oh sayang lapar ke tu .
.
opsss tersalah jangka ibu, matanya sedang menenung Botol hijau vitamin c chewable tu. 
.
Perlahan-lahan dia bangun, terus terkedek kedek capai botol kuatkan imun tu. "sdirik sdirik". amboi kemain taknak ibu buka. gigih nak sendiri.
.
sebiji diletak ke tapak tangan , senyumannya meleret kalah dapat makan ayam." yeayyy" . terus sebiji penguat badan di masukkan ke mulut comel .
.
Alhamdulillah , hana oh hana ibu perhatikan dari jauh je. setiap hari jadi rutin hana dah.
.
Syukur ibu, dah pandai ambil sendiri. katanya ubat , bukan ubat sayang itu vitamin C . yang boleh kuatkan imun hana , yang cantikkan kulit hana ,cepatkan lega selsema hana , bagus untuk tumbesaran hana .
.
ibu beli dengan harga RM 37.50 dan 90 biji kat dalam tu . murah kan hana . berbaloi dengan khasiat untuk anak-anak ibu .
.
yang penting anak-anak ibu sihat , gembira . ibu gembira sayang .
.
ibubapa yang lain . nak tak cuba bagi dekat anak-anak awak . bagus harga pun murah .
.
boleh contact aizah ye . meh simpan no aizah ni
017 3053031
017 3053031
017 3053031

Image may contain: 3 people


0 comments:

Post a Comment